Odstąpienie od umowy

  • Prawo do odstąpienia od umowy Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy.

    Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas LILY KIDS ul.Świeradowska 51/57 50-559 Wrocław 695166000, biuro@e-lily.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (dodanie zwrotu przez panel klienta, lub pocztą elektroniczną).

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszty zgodnie z formularzem zwrotu, koszty dostarczenia rzeczy ze sklepu do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

    Jeśli nie otrzymamy numeru konta do zwrotu, kwota zostaje przekazana na saldo klienta, do wykorzystania w kolejnych zakupach, lub wypłaty po uprzednim kontakcie z nami.

    Wstrzymujemy się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

    Proszę pamiętać o dokładnym zabezpieczeniu przesyłki - towar uszkodzony w transporcie ze względu na złe zabezpieczenie przez klienta nie podlega zwrotowi. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymali od nas Państwo towar. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

    Zwrot poprzez Paczkomaty Inpost

    Jeśli posiadają Państwo u nas konto można się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się na "Twoim konccie.

    Należy wybrać zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić. W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost. W ostatnim kroku procesu dodawania zwrotu wygenerowana zostanie etykieta InPost. Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek. Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany zwrócimy płatność. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetwarzenia zwrotu wynosi 5-10 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  • IdoSell Trusted Reviews
    4.96 / 5.00 314 reviews
    IdoSell Trusted Reviews
    2020-10-02
    Bardzo szybka wysyłka, fachowa obsługa. Idealnie
    2020-10-08
    Piękne ubranka o szybka wysyłka, polecam serdecznie
    Diese Seite nutzt Cookies für verschiedene Dienstleistungen. Die Richtlinien zur Verwendung von Cookies werden hierbei eingehalten. Sie können die Bedingungen für die Speicherung sowie den Zugriff auf die Cookie-Dateien in Ihrem Web-Browser festlegen.
    Schließen
    pixel