Odstąpienie od umowy

  • Prawo do odstąpienia od umowy Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy.

    Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas LILY KIDS ul.Brylantowa 4c 52-214 Wrocław

    695166000 biuro@e-lily.pl

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, koszt zwrotnej wysyłki ponosi kupujący, zwrot należy wysłać niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

    Jeśli nie otrzymamy numeru konta do zwrotu, kwota zostaje przekazana na saldo klienta, do wykorzystania w kolejnych zakupach, lub wypłaty po uprzednim kontakcie z nami.

    Wstrzymujemy się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

    Proszę pamiętać o dokładnym zabezpieczeniu przesyłki - towar uszkodzony w transporcie ze względu na złe zabezpieczenie przez klienta nie podlega zwrotowi. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymali od nas Państwo towar. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

    Zwrot poprzez Paczkomaty Inpost

    Jeśli posiadają Państwo u nas konto można się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się na "Twoim konccie.

    Należy wybrać zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić. W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost. W ostatnim kroku procesu dodawania zwrotu wygenerowana zostanie etykieta InPost. Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek. Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany zwrócimy płatność. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetwarzenia zwrotu wynosi 5-10 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  • Zaufane Opinie IdoSell
    4.96 / 5.00 626 opinii
    Zaufane Opinie IdoSell
    2022-11-02
    Wszystko ok ,szybko ,sprawnie ,doskonały kontakt :)
    2022-10-27
    Udane zamówienie. Polecam

    Dbamy o Twoją prywatność

    Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

    Zamknij
    pixel